onsdag 13 juli 2011

Ännu en bra dag

Eftersom jag readn har antecknat frukosten så förtsätter jag här med lunchen. Det blev kokt lax med citronsmör.http://www.lchfbutiken.se/ Använde mig utav en krydda jag har köpt här - jättegod.

Ett tips är att köra in laxen i ugnen med denna krydda ovanpå laxen + ca ½-1 dl grädde över i en form. Smaskens!
På eftermiddagen passade jag på att städa sonens rum....dammat varendra vrå - SKÖNT!! Nu bara alla andra rum kvar ;) Hmmmm

Därefter åkte jag iväg och fikade med min vän Maria, som också kämpar med vikten och sockerberoende. Skönt att gå på fik utan att känna ngt krav på att köpa ngt sött. Vi båda tog bara varsin kopp kaffe.

Nä jag kom hem blev det middag, det bidde Köttfärssås med brieost + en kopp kaffe med grädde.

Sedan spotify på bra musik med tillhörande träning...

Idag blev det :
70 kettlebell sving
30 bicepsövningar med gummiband
50 sek planka

Se där...snart är jag lika duktig som Olga Rönnberg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar